• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

War in the Boardroom E-BOOK

Why Left-Brain Management and Right-Brain Marketing Don't See Eye-to-Eye--and What to Do About It

Al Ries, Laura Ries
E-book | Engels
€ 13,99
+ 13 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Renowned business gurus Al and Laura Ries give a blow-by-blow account of the battle between management and marketing—and argue that the solution lies not in what we think but in how we think

There's a reason why the marketing programs of the auto industry, the airline industry, and many other industries are not only ineffective, but bogged down by chaos and confusion.

Management minds are not on the same wavelength as marketing minds.

What makes a good chief executive? A person who is highly verbal, logical, and analytical. Typical characteristics of a left brainer.

What makes a good marketing executive? A person who is highly visual, intuitive, and holistic. Typical characteristics of a right brainer.

These different mind-sets often result in conflicting approaches to branding, and the Ries' thought-provoking observations—culled from years on the front lines—support this conclusion, including:

Management deals in reality. Marketing deals in perception.

Management demands better products. Marketing demands different products.

Management deals in verbal abstractions. Marketing deals in visual hammers.

Using some of the world's most famous brands and products to illustrate their argument, the authors convincingly show why some brands succeed (Nokia, Nintendo, and Red Bull) while others decline (Saturn, Sony, and Motorola). In doing so, they sound a clarion call: to survive in today's media-saturated society, managers must understand how to think like marketers—and vice versa. Featuring the engaging, no-holds-barred writing that readers have come to expect from Al and Laura Ries, War in the Boardroom offers a fresh look at a perennial problem and provides a game plan for companies that want to break through the deadlock and start reaping the rewards.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
304
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780061973130
Verschijningsdatum:
5/10/2009
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Bestandsformaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 13 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.