• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  1. Klantendienst
  2. Contactformulier

Contactformulier

Welkom bij de klantendienst van Standaard Boekhandel!

Zit je met een vraag? Waarschijnlijk vind je het antwoord terug tussen onze veelgestelde vragen. Kan je het antwoord niet vinden? Stuur ons een berichtje via het contactformulier hieronder. We helpen jou graag verder!

Wil je meer weten over onze service tijdens de coronacrisis? Bekijk hier alvast de meestgestelde vragen van de afgelopen weken.

Geslacht
Velden met een * zijn vereist.
Land
Bestelnummer

Bestelling terugsturen? Als consument heb je vanaf de dag na de levering van je goederen gedurende 14 kalenderdagen het recht om aan Standaard Boekhandel te melden dat je de goederen wil terugsturen, behalve voor e-books (zie verkoopvoorwaarden). Dit kan in onze winkels, via onze website (bij 'Mijn bestellingen' in je account), op 078 10 00 78 of via klantendienst@standaardboekhandel.be. Vanaf de dag waarop je aan Standaard Boekhandel gemeld hebt dat je goederen wil terugsturen, beschik je over een nieuwe termijn van 14 dagen om de goederen ook effectief terug te sturen. Je kan je herroepingsrecht uitoefenen door de goederen, voorzien van de factuur en het ingevulde retourdocument (of dit wettelijk modelformulier), terug te sturen naar Standaard Boekhandel Logistiek, Schoenstraat 6, 9140 Temse. Je kan er ook voor kiezen om de goederen gratis terug te sturen door ze zelf naar een van onze winkels te brengen.

Bij klachten kan je steeds contact opnemen met onze klantendienst via bovenstaand formulier of via een mailtje naar klantendienst@standaardboekhandel.be. Raakt het geschil niet opgelost, dan kan je klacht indienen via het ODR-platform van de Europese Commissie.