• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Origin of Brands

How Product Evolution Creates Endless Possibilities for New Brands

Al Ries, Laura Ries
Paperback | Engels
€ 20,45
+ 40 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

What Charles Darwin did for biology, Al and Laura Ries do for branding.

In their exciting new book, The Origin of Brands, the Rieses take Darwin's revolutionary idea of evolution and apply it to the branding process. What results is a new and strikingly effective strategy for creating innovative products, building a successful brand, and, in turn, achieving business success.Here, the Rieses explain how changing conditions in the marketplace create endless opportunities to build new brands and accumulate riches. But these opportunities cannot be found where most people and most companies look. That is, in the convergence of existing categories like television and the computer, the cellphone and the Internet.

Instead, opportunity lies in the opposite direction--in divergence. By following Darwin's brilliant deduction that new species arise from divergence of an existing species, the Rieses outline an effective strategy for creating and taking to market an effective brand. In The Origin of Brands, you will learn how to:

  • Divide and conquer
  • Exploit divergence
  • Use the theories of survival of the firstest and survival of the secondest
  • Harness the power of pruning

Using insightful studies of failed convergence products and engaging success stories of products that have achieved worldwide success through divergence, the Rieses have written the definitive book on branding. The Origin of Brands will show you in depth how to build a great brand and will lead you to success in the high-stakes world of branding.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
320
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780060570156
Verschijningsdatum:
27/09/2005
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
136 mm x 203 mm
Gewicht:
240 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 40 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.