• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Strategic Sport Marketing

Adam Karg, David Shilbury, Hans Westerbeek, Daniel C Funk, Michael L Naraine
Hardcover | Engels
€ 182,45
+ 364 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The fifth edition of Strategic Sport Marketing integrates sport marketing frameworks, theory and practical cases to show students and practitioners how to develop and execute successful sport marketing strategies.

The book explains contemporary sport markets, consumer behaviour, marketing strategies and best practices in sport marketing in a clear, comprehensive and engaging way. Built on a foundation of strategic decision-making, it offers a truly diverse set of case studies, 'sportviews' and examples from national and international sports and events, including Australian Rules (AFL) football, European soccer, Russian hockey, Grand Slam tennis and the National Basketball Association (NBA). This new edition is revised to align with contemporary sport marketing applications, conceptualising sport as part of the experience economy and integrating technology and digitalisation themes into the book, reflecting the increasing focus on data and digital communications and media delivery of sport. It encourages critical and practical thinking and problem-solving on the part of the reader to help them improve their real-world professional practice.

This book is an essential course text for students of sport marketing and management, as well as being a useful resource for all practitioners engaged in the marketing, promotion or communication of sport organisations or brands.

Additional teaching and learning materials are available to accompany this book, including slides, class outlines and reflective questions and answers for each chapter.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
308
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032219097
Verschijningsdatum:
31/03/2022
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 233 mm
Gewicht:
747 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 364 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.