• Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

Social Media Marketing

Theories and Applications

Stephan Dahl
Paperback | Engels
€ 55,95
+ 111 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Providing a uniquely scholarly approach towards the subject, Social Media Marketing continues to draw on current trends and research to deliver a critical evaluation of social media marketing in relation to marketing theory and business and social science scholarship alongside industry perspectives.

Now in its third edition, this popular text has been updated to include technological advances in practice such as AI and virtual marketing, alongside a brand-new chapter on the rise of influencer culture and marketing. Examples and case studies throughout also help students to contextualise the text through popular brands and platforms such as Instagram, Dunkin Donuts, Amazon and also political marketing for social movements such as Extinction Rebellion.

This text is essential reading for all marketing students, researchers and practitioners today.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9781529720822
  • Verschijningsdatum: 25/05/2021
  • Aantal bladzijden: 312
  • Uitgeverij: Sage Publications Ltd
  • Auteur(s): Stephan Dahl
  • Afmetingen: 186 mm x 232 mm
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 312
  • Taal: Engels

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9781529720822
  • Verschijningsdatum: 25/05/2021
  • Uitvoering: Paperback
  • Bestandsformaat: Trade paperback (VS)
  • Afmetingen: 186 mm x 232 mm
  • Gewicht: 539 g