• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Mastering Social Selling Like a Boss E-BOOK

How to use social media to develop sales performance

Hervé Kabla, Sylvie Lachkar
E-book | Engels
€ 13,99
+ 13 punten
Uitvoering
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Over the past decade, social networks have completely changed corporate communication modes, including commercial communication. Despite beginning as purely personal, social networks have become business tools, used for collecting and sharing information and strengthening links between companies and their clients.

How can sales forces take advantage of this new situation? This is what the two authors, Sylvie Lachkar and Hervé Kabla, examine in this guide for both sales engineers and their managers, marketing teams and company management.

Combining theoretical and practical presentations, this book features real life examples taken from multiple sectors such as services, industry, engineering, software and education. It will not only serve to strengthen your sales expertise, but will also help you use your network to serve your commercial performance.

Sylvie Lachkar
has worked her way up the ranks of the major technology companies (software publishers, manufacturers, consulting fi rms) over the past 25 years, in marketing, management partner, business development and training roles. She now runs the SAP Social Selling program for EMEA (Europe, Middle-East, Africa). For the last two years, she has worked in Europe, supporting sales teams in their use of social media. She is an expert in networking, and therefore knows how to use social networks to their full, powerful, potential.

Hervé Kabla
is president of Be Angels, a social media and digital agency that helps several B2C and B2B companies in developing their social media strategies. He appears regularly at conferences or training sessions on social selling. A blogger and ingeneer, he is the co-author of ‘Mastering digital marketing like a Boss’.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
178
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9782367781501
Verschijningsdatum:
14/04/2017
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Bestandsformaat:
ePub
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 13 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.