• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Influencer Marketing

Duncan Brown, Nick Hayes
Hardcover | Engels
€ 320,95
+ 641 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Influencer Marketing is the most important new approach to marketing in a decade for those professionals at the leading edge of purchasing decision making. It shows that key decision makers in all major markets operate within communities of influencers- because major decisions are too complex and risky to taken in isolation.

The 'ecosystems' this creates are full of these critically important people, whose impact on purchasing decisions is both pivotal and misunderstood. This new book demonstrates that-

- As mass media impact wanes so the role of influencers grows - marketers need to know why and how to use this knowledge

- The impact of blogs, wikis and other social media is that they enable new influencers to emerge, and disperse traditional sources of influence.

- Large and small businesses worldwide pour billions of pounds each year into influencing what they think are their influencers. This book shows you that most of that money is being spent on the wrong people, leaving the real influencers all too often untouched.

- Influencers do not do the buying, are not obvious, cannot be bought, and start off neutral - which is why their potential to affect sales is so great

- Influencers are not all equal - they can be assessed, ranked and prioritised to be used effectively

- Influencers can be influenced - the question is how to get to them to generate market awareness, leads and address sales barriers

Influencer marketing is closely related to the relentless rise and success of word of mouth (WOM) and relationship marketing, and is now established as one of the armoury of new techniques professionals must use. For all those involved in marketing and sales this book will be an essential analysis of how to identify who has influence, how they apply it, and how you can turn it to your advantage.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
250
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138144705
Verschijningsdatum:
26/07/2016
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
526 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 641 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.