• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Consumer Behaviour

Applications in Marketing

Robert East, Jaywant Singh, Malcolm Wright, Marc Vanhuele
Hardcover | Engels
€ 69,45
+ 138 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

'A serious, thoughtful consumer behaviour text that focuses on substance rather than what′s fashionable in academic circles.'
Professor Byron Sharp, Ehrenberg-Bass Institute, University of South Australia

'A thought-provoking text that challenges readers to consider consumer behaviour in new and refreshing ways and reflect on routine behaviours that occupy so much of daily life - buying brands, patronising stores, watching adverts, making recommendations.'
Professor Mark Uncles, Deputy Dean, Australian School of Business, University of New South Wales

Written by respected marketing academics, this popular textbook extends beyond a basic psychological approach to Consumer Behaviour by providing a more empirical understanding of the subject, helping students grasp marketing applications at both individual and market levels.

The fourth edition maintains a strong focus on research, particularly quantitative methods, helping higher-level students develop analytical and evidence-based thinking for success in scholarly and industry-based marketing research. The textbook contains new examples, exercises and research findings, along with recent advancements in the digital environment.

Suitable for upper undergraduate and postgraduate students taking courses in consumer behaviour, as well as doctoral candidates with a focus on consumer behaviour.

Robert East is Emeritus Professor at Kingston University London, UK.

Jaywant Singh is Professor of Marketing at Southampton Business School, University of Southampton, UK.

Malcolm Wright is Professor of Marketing at Massey University, New Zealand.

Marc Vanhuele
is Professor of Marketing at HEC Paris, France.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
376
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781529730838
Verschijningsdatum:
31/05/2022
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Ongenaaid / garenloos gebonden
Afmetingen:
190 mm x 235 mm
Gewicht:
1084 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 138 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.