• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Connecting Virtual World Perception to Real World Consumption

Connecting Virtual World Perception to Real World Consumption

Huan Chen
Paperback | Engels
€ 67,45
+ 134 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Product placement, the intentional, paid inclusion of product, service, brand or/and brand identifier into media content, has gained popularity since the 1980s and is considered an effective marketing practice to influence consumers'attitudes and behaviors. Recently, with the emergence of social network sites, more and more products and brands have been integrated into this newly emerged media platform. In particular, with the growing worldwide popularity of social gaming like Mafia Wars, which is played by more than 25 million social media users each month on Facebook, marketers started weaving brands into the social gaming environment. However, compared to the popularity of industry practice, very little academic literature exists on how to best utilize product placements in this new and budding media platform to achieve maximum marketing communication effects. This book, therefore, provides a new metric of success for social network marketing by revealing how Chinese urban white-collar professionals perceive, understand, and interpret product placements woven in a newly launched and very popular Chinese SNS: Happy Network (www.kaxin001.com).

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
192
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783639374070
Verschijningsdatum:
29/07/2011
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
290 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 134 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.