• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Celebrity Fashion Marketing

Developing a Human Fashion Brand

Fykaa Caan, Angela Lee
Paperback | Engels | Mastering Fashion Management
€ 51,45
+ 102 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book explores the concept of the celebrity as a 'Human Fashion Brand' and the effectiveness of the celebrity in promoting fashions and shaping the identity and decisions of fashion consumers.

Beginning with an overview of the background and context of the fashion celebrity, the authors consider celebrity fashion classifications, fashion influencers, explore existing theory, models, and tools and the role of technology; and explain how celebrity-endorsed products impact on fashion consumers and trends. The book defines and develops a 'Human Fashion Brand Model', which describes the relationship between the fashion celebrity, fashion celebrity marketers and fashion consumer behaviour choices in celebrity fashion emulation. Coupled with reflective questions to aid learning, every chapter is illustrated by case studies of celebrities as fashion brands, as well as their impact on fashion, including Kylie Jenner and Kim Kardashian, Beyoncé, and Madonna.

Providing a holistic understanding of the celebrity as a human fashion brand and celebrity-inspired fashion consumption, Celebrity Fashion Marketing should be recommended reading for advanced undergraduate and postgraduate students studying Celebrity Fashion and Influencer Marketing, Fashion Marketing, Fashion Brand Management, and Consumer Behaviour.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
130
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781032007359
Verschijningsdatum:
21/02/2023
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
244 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 102 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.