• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition

Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition E-BOOK

Sandra Moriarty, Nancy Mitchell, Charles Wood, William D. Wells
E-book | Engels
€ 52,99
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

The full text downloaded to your computer

With eBooks you can:

search for key concepts, words and phrases make highlights and notes as you study share your notes with friends

eBooks are downloaded to your computer and accessible either offline through the Bookshelf (available as a free download), available online and also via the iPad and Android apps.

Upon purchase, you'll gain instant access to this eBook.

Time limit

The eBooks products do not have an expiry date. You will continue to access your digital ebook products whilst you have your Bookshelf installed.

For courses in introductory advertising.

 

Increase the relevancy and effectiveness of marketing communications

Advertising & IMC: Principles and Practice presents the strategic use of communications to engage different types of consumers. Covering advertising, public relations, direct marketing, promotion, and more, Advertising & IMC uses examples of award-winning brand campaigns, contributions from experts, and enduring principles and practices to provide students with a practical guide to executing integrated marketing communications.

 

And with a new author joining the team, the 11th Edition features a significant reorganisation and revision of the material. Now, readers will understand not only the types of marketing communication possible, but also their application of strategy and planning, and how these areas work together — ensuring students are prepared to deal with the latest industry practices in their future careers.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781292262147
Verschijningsdatum:
23/10/2018
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Adobe DRM
Bestandsformaat:
PDF
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.