• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Wetenschap
  4. Geneeskunde
  5. Social Marketing and Public Health

Social Marketing and Public Health

Theory and Practice

Paperback | Engels
€ 93,45
+ 186 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The last ten years have seen tremendous advances in the theory and practice base of social marketing globally. Social Marketing and Public Health provides up-to-date thinking on these developments. It introduces new conceptual models and approaches to influence behaviour that promotes health and prevents disease. This new edition moves the book's focus to a globally-relevant approach to the application and evaluation of social marketing, and includes a range of international case studies. In addition to coverage of key concepts and techniques in social marketing, this book contains chapters on areas such as social marketing on a small budget, ethical issues, and incorporating digital and social media platforms into social marketing strategies.

This is a practical 'how to' guide for those interested in understanding and applying social marketing principles to their public health practice and strategies. It sets out a compelling case for a more citizen-, patient-, or client-focused approach to promoting health and preventing disease. Empowering citizens by understanding their needs and working together to create healthy communities is the core of good social marketing practice - this is both reflected and promoted in this book.

Written by international experts in the field, this book is a useful guide for public health specialist planners and policy makers, social marketing organisations and professionals, and students and academics in these fields.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
272
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780198717690
Verschijningsdatum:
9/04/2017
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
170 mm x 244 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 186 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.