• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Mens & Maatschappij
  4. Sociologie
  5. Perspectives on Digitally-Mediated Team Learning

Perspectives on Digitally-Mediated Team Learning

€ 158,45
+ 316 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This book explores technology-supported andragogical and pedagogical approaches that facilitate teamwork, collaboration, communication, and problem-solving opportunities in diverse disciplines. Collaboration and communication skills are not typically developed in traditional STEM instructional practices.

The purpose of the book includes expanding the learning science research base regarding how learning principles and strategies, including structured, collaborative, active, contextual, and engaging instructional settings, can support foundational STEM instruction and improve student interest and achievement. The chapters are classified into three categories: (a) empirical studies exploring the manner in which technology-enabled pedagogical principles and practices facilitate student interest in STEM courses, (b) exploration of logistical factors associated with revisioning STEM education and (c) theoretical underpinnings and literature review of digitally-mediated team learning.

The book showcases full-length manuscripts advancing transformative approaches for technology-enhanced team learning within STEM disciplines. Contributions have been sought from interdisciplinary researchers, developers, and educators who engage in the research, development, and practice of adaptable digital environments for highly-effective, rewarding, and scalable team-based and collaborative learning. These include such topics as real-time tools for teams in classroom settings; learning analytics; effective technology-enabled pedagogies; and technology-enabled, collaborative, pedagogical approaches to broaden participation in STEM disciplines.

Promising approaches and technologies to advance digitally-mediated team and collaborative learning are explored including learning analytics to form effective learning teams. Further, innovative cyber-assisted observation approaches for diagnostic/assessment observation and interaction with student teams, educational data mining of large volumes of collected data, and leveraging.

The book will be of interest to Higher Education Faculty in STEM, Learning Scientist, and K-12 educators and learning coaches.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
220
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783030776169
Verschijningsdatum:
10/11/2022
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
335 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 316 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.