• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Onderwijs & Pedagogie
  4. Onderwijs & Scholen
  5. Pedagogy and ICT Use in Schools Around the World

Pedagogy and ICT Use in Schools Around the World

Findings from the Iea Sites 2006 Study

Hardcover | Engels | CERC Studies in Comparative Education | nr. 23
€ 259,45
+ 518 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

How is information and communication technology (ICT) changing teaching and learning practices in secondary schools worldwide in the 21st century? This is the central question addressed by researchers involved in the series of surveys comprising the Second Information Technology in EducationStudy (SITES ). The question is a multifaceted one, with each facet raising additionalq uestions relating to both theory and practice. These include the following: - What traditional and new pedagogiesare evident in the 21st century? - What is the role of ICT in the teaching and learning process? - What ICT infrastructure is available in schools? - How can teachers and their administrators be prepared for effective practice? - How have these conditions and considerations changed since the first SITES survey in 1998? - What are the trends within and between national education systems? - What do the differences and similarities between these systems suggest? - How shouldchange be promoted in education in order to support teachers in their work? - Is there evidence that key strategic factors commonly found in ICT related educational policies do influence teachers' pedagogical use of ICT? Because these questions are interconnected, the SITES 2006 researchers recognized that if we are to make sense of changes in pedagogical practicesas a result of IC T use, then we need to view those practices in terms of the interacting layers in the 22 education systems surveyed.

Specificaties

Betrokkenen

Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
296
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 23

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781402089275
Verschijningsdatum:
30/09/2008
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
644 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 518 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.