• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Overcrowded

Designing Meaningful Products in a World Awash with Ideas

Roberto Verganti
Hardcover | Engels | Design Thinking, Design Theory
€ 44,95
+ 89 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

A more powerful innovation, which seeks to discover not how things work but why we need things.

The standard text on innovation advises would-be innovators to conduct creative brainstorming sessions and seek input from outsiders--users or communities. This kind of innovating can be effective at improving products but not at capturing bigger opportunities in the marketplace. In this book Roberto Verganti offers a new approach--one that does not set out to solve existing problems but to find breakthrough meaningful experiences. There is no brainstorming--which produces too many ideas, unfiltered--but a vision, subject to criticism. It does not come from outsiders but from one person's unique interpretation.

The alternate path to innovation mapped by Verganti aims to discover not how things work but why we need things. It gives customers something more meaningful--something they can love. Verganti describes the work of companies, including Nest Labs, Apple, Yankee Candle, and Philips Healthcare, that have created successful businesses by doing just this. Nest Labs, for example, didn't create a more advanced programmable thermostat, because people don't love to program their home appliances. Nest's thermostat learns the habits of the household and bases its temperature settings accordingly.

Verganti discusses principles and practices, methods and implementation. The process begins with a vision and proceeds through developmental criticism, first from a sparring partner and then from a circle of radical thinkers, then from external experts and interpreters, and only then from users.

Innovation driven by meaning is the way to create value in our current world, where ideas are abundant but novel visions are rare. If something is meaningful for both the people who create it and the people who consume it, business value follows.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
264
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780262035361
Verschijningsdatum:
3/02/2017
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 229 mm
Gewicht:
498 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 89 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.