• Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

Management Decision-Making, Big Data and Analytics

Simone Gressel, David Pauleen, Nazim Taskin
Paperback | Engels
€ 48,95
+ 97 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Accessible and concise, this exciting new textbook examines data analytics from a managerial and organizational perspective and looks at how they can help managers become more effective decision-makers.

The book successfully combines theory with practical application, featuring case studies, examples and a 'critical incidents' feature that make these topics engaging and relevant for students of business and management.

The book features chapters on cutting-edge topics, including:
- Big data
- Analytics
- Managing emerging technologies and decision-making
- Managing the ethics, security, privacy and legal aspects of data-driven decision-making

The book is accompanied by an Instructor's Manual, PowerPoint slides and access to journal articles.

Suitable for management students studying business analytics and decision-making at undergraduate, postgraduate and MBA levels.

Specificaties

Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 336
  • Taal: Engels

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9781526492005
  • Verschijningsdatum: 21/01/2021
  • Uitvoering: Paperback
  • Bestandsformaat: Trade paperback (VS)
  • Afmetingen: 170 mm x 244 mm
  • Gewicht: 539 g