• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Management & Bedrijfskunde
  5. Fuzzy and Multiobjective Games for Conflict Resolution

Fuzzy and Multiobjective Games for Conflict Resolution

Ichiro Nishizaki, Masatoshi Sakawa
Paperback | Engels | Studies in Fuzziness and Soft Computing | nr. 64
€ 105,45
+ 210 punten
Uitvoering
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Decision makers in managerial and public organizations often encounter de- cision problems under conflict or competition, because they select strategies independently or by mutual agreement and therefore their payoffs are then affected by the strategies of the other decision makers. Their interests do not always coincide and are at times even completely opposed. Competition or partial cooperation among decision makers should be considered as an essen- tial part of the problem when we deal with the decision making problems in organizations which consist of decision makers with conflicting interests. Game theory has been dealing with such problems and its techniques have been used as powerful analytical tools in the resolution process of the decision problems. The publication of the great work by J. von Neumann and O. Morgen- stern in 1944 attracted attention of many people and laid the foundation of game theory. We can see remarkable advances in the field of game theory for analysis of economic situations and a number of books in the field have been published in recent years. The aim of game theory is to specify the behavior of each player so as to optimize the interests of the player. It then recommends a set of solutions as strategies so that the actions chosen by each decision maker (player) lead to an outcome most profitable for himself or her- self.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
258
Taal:
Engels
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 64

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9783790824810
Verschijningsdatum:
21/10/2010
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
385 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 210 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.