• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Customer Mania!

It's Never Too Late to Build a Customer-Focused Company

Kenneth Blanchard
Paperback | Engels
€ 21,45
+ 42 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In Customer Mania!, Ken Blanchard, one of America's biggest bestselling authors and inspiring business leaders, writes of the key to customer service--creating a people-oriented, performance-driven, customer-first organization.Customer service is the single most pressing problem for business managers and people in any service or sales operation, especially at the retail level. In fact, many experts believe that you build a business from the customer up. With coauthors Jim Ballard and Fred Finch, Blanchard explains why the customer is the right starting place from which to build a successful business. By drawing on examples from the world's largest restaurant company, Yum!--owner of KFC, Taco Bell, Pizza Hut, Long John Silver's, and A&W Restaurants--the authors explain how any company, large or small, can develop a unified, people-first, customer-oriented culture. Packed with practical insights, Customer Mania! emphasizes four critical steps: - Set Your Sights on the Right Target. The bottom line grows from taking care of customers and creating a motivating environment for your people. - Treat Customers the Right Way. Determine the kind of experience you want your customers to have as they interact with every part of the company. - Treat Employees the Right Way. Use strategies ranging from smart hiring to training and development to managing performance and creating a recognition culture. - Build the Right Kind of Leadership. You can't do it all yourself, so let your people put their own brains to work and then support them all the way. By relying on these concepts, businesses everywhere can cultivate passionate and engaged team members who contribute to the company's overall success. From CEO to middle manager to the person facing the consumer, Customer Mania! is a vital tool for enhancing their experience -- and their customer's.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780743270298
Verschijningsdatum:
22/03/2016
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
137 mm x 211 mm
Gewicht:
181 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 42 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.