• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Building an Enterprise Chatbot

Work with Protected Enterprise Data Using Open Source Frameworks

Abhishek Singh, Karthik Ramasubramanian, Shrey Shivam
Paperback | Engels
€ 87,45
+ 174 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Explore the adoption of chatbots in business by focusing on the design, deployment, and continuous improvement of chatbots in a business, with a single use-case from the banking and insurance sector. This book starts by identifying the business processes in the banking and insurance industry. This involves data collection from sources such as conversations from customer service centers, online chats, emails, and other NLP sources. You'll then design the solution architecture of the chatbot. Once the architecture is framed, the author goes on to explain natural language understanding (NLU), natural language processing (NLP), and natural language generation (NLG) with examples.

In the next sections, you'll design and implement the backend framework of a typical chatbot from scratch. You will also explore some popular open-source chatbot frameworks such as Dialogflow and LUIS. The authors then explain how you can integrate various third-party services and enterprise databases with the custom chatbot framework. In the final section, you'll discuss how to deploy the custom chatbot framework on the AWS cloud.


By the end of Building an Enterprise Chatbot, you will be able to design and develop an enterprise-ready conversational chatbot using an open source development platform to serve the end user.
What You Will Learn
  • Identify business processes where chatbots could be used
  • Focus on building a chatbot for one industry and one use-case rather than building a ubiquitous and generic chatbot
  • Design the solution architecture for a chatbot
  • Integrate chatbots with internal data sources using APIs
  • Discover the differences between natural language understanding (NLU), natural language processing (NLP), and natural language generation (NLG)
  • Work with deployment and continuous improvement through representational learning

Who This Book Is ForData scientists and enterprise architects who are currently looking to deploy chatbot solutions to their business.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
385
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781484250334
Verschijningsdatum:
13/09/2019
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
156 mm x 234 mm
Gewicht:
566 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 174 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.