• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Beating Low Cost Competition

How Premium Brands Can Respond to Cut-Price Rivals

Adrian Ryans
Hardcover | Engels
€ 56,45
+ 112 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Low cost competitors, who offer "good enough" products and services at very attractive prices, are currently significantly impacting the businesses of many leading companies, and some are starting to "move up" to challenge the traditional companies in their core markets. It's only a matter of time before most companies will feel the pressure from these aggressive, cut-price competitors. Beating Low Cost Competition offers a step-by-step structured approach to help executives in traditional companies with premium brands think through the options for responding to their low cost rivals and select the most appropriate strategy to win in their chosen markets.

By examining a wide-ranging group of companies from around the world, Adrian Ryans provides numerous examples of how different companies in different industries have responded to low cost competitors and analyses the effectiveness of their strategies. He also discusses the leadership and cultural challenges that many companies are facing as they take steps to respond to their low cost rivals.

Ultimately, the insights gained from this book will lead to better and more profitable business decisions.

Adrian Ryans is Professor of Marketing and Strategy at IMD, Lausanne, Switzerland. He has designed and taught on executive programs for organizations in North America, Europe, Australia and Asia, including GE, Bank of Montreal, Medtronic, Deloitte, Borealis, Saurer, Vestas, IBM, Boeing, National Semiconductor, BioWare, ASML, Holcim, Varian, Hoechst, Amgen, Fluke, LSI Logic, Hutchison Port Holdings and Qualcomm. He has also acted as a consultant for a number of leading global corporations.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
272
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780470742976
Verschijningsdatum:
1/03/2009
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
157 mm x 229 mm
Gewicht:
521 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 112 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Vaderdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Vaderdag
VADERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
VADERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.