• Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 2 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

The Rise and Fall of Mass Communication

Andrew C Billings, William L Benoit
Hardcover | Engels | Mass Communication and Journalism | nr. 27
€ 162,45
+ 324 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Mass communication theories were largely built when we had mass media audiences. The number of television, print, film or other forms of media audiences were largely finite, concentrating people on many of the same core content offerings, whether that be the nightly news or a popular television show. What happens when those audiences splinter? The Rise and Fall of Mass Communication surveys the aftermath of exactly that, noting that very few modern media products have audiences above 1-2% of the population at any one time. Advancing a new media balkanization theory, Benoit and Billings neither lament nor embrace the new media landscape, opting instead to pinpoint how we must consider mass communication theories and applications in an era of ubiquitous choice.

Specificaties

Toon meer
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.

Uitgebreide specificaties

Inhoud

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9781433164262
  • Verschijningsdatum: 22/06/2020
  • Uitvoering: Hardcover
  • Bestandsformaat: Genaaid
  • Afmetingen: 150 mm x 225 mm
  • Gewicht: 341 g