Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

The Lean Product Lifecycle

A Playbook for Making Products People Want

Tendayi Viki, Craig Strong, Sonja Kresojevic
Paperback | Engels
€ 23,95
+ 47 punten
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

This business book is great for leaders, middle managers and entrepreneurs interested in the following categories;

  • STRATEGY
    LEADERSHIP AND MANAGEMENT
  • BUSINESS INNOVATION
  • PRODUCT DEVELOPMENT
    DECISION MAKING

"The path to profitable new products that has invigorated our product development process."

Peter Pascale, Vice President of Product Management at Pearson VUE.

"The lean product lifecycle is an invaluable guide to help you future proof your company, ensuring innovation is at the forefront whilst managing the core business" - Antonia Barton, Marketing & Digital Director, BT Plc

"The Lean Product Lifecycle delivers a clear roadmap for developing and managing products along their lifecycle. A must have practical guide for corporate innovators" - Thomas Krogh Jensen, CEO at Copenhagen Fintech

"The Lean Product Lifecycle is crammed full of practical tools and examples for bringing lean innovation into any company. A must read" - Des Dearlove & Stuart Crainer, Founders of Thinkers50

Discover how lessons from lean start-ups can transform your business.

The Lean Product Lifecycle is a playbook that provides frameworks, methods and tools to develop innovative new products and business models while managing your core portfolio.

Follow the 6 key phases of a product's life;

IDEA - EXPLORE - VALIDATE - GROW - SUSTAIN - RETIRE

And discover how to develop products according to their life stage and ensure the right investment for each is assigned. There is a step-by-step guide of product development best practices using examples and case studies from several companies and start-ups.

Using the tools and templates in this book, you'll be able to:

  • Take a new product from idea to scale within a market.
  • Understand the difference between executing on products that are already successful in the market and searching for profitable business models for new products.
  • Use the right tools and methods for validating new products ideas and business models.
  • Understand how to manage mature products and retire old products using lean innovation principles.

Happy Reading! Please do share your thoughts with us.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
264
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781292186412
Verschijningsdatum:
12/05/2018
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
183 mm x 231 mm
Gewicht:
476 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 47 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.