• Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

The Graphic Design of Marvel

Graphic Design Strategies of the World's Greatest Comics Company

Liz Stinson
Hardcover | Engels
€ 50,00
+ 100 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

As one of the most recognisable brands in the world, Marvel has a rich history of over 60 years inspiring readers, creatives, and fans. The evolution of its graphic design has been key in the successful transformation of the brand through the ages, adapting to a challenging and evolving media environment, and making it an unrivalled example of charismatic heritage and ongoing innovation. This book explores the history of Marvel's visual language by dissecting the logos, layout templates, typography, covers, and other visual elements, as well as the influence it has had on graphic design, art, advertising, and more. An essential title to understand not only comic history but also the language of pop culture.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9783967040265
  • Verschijningsdatum: 23/11/2021
  • Aantal bladzijden: 300
  • Uitgeverij: Gestalten
  • Auteur(s): Liz Stinson
  • Afmetingen: 248 mm x 330 mm
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 300
  • Taal: Engels
  • Geïllustreerd: Ja

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9783967040265
  • Verschijningsdatum: 23/11/2021
  • Uitvoering: Hardcover
  • Bestandsformaat: Genaaid
  • Afmetingen: 248 mm x 330 mm
  • Gewicht: 2340 g