• Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

New Media and Public Relations - Third Edition

Paperback | Engels
€ 61,95
+ 123 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The latest edition of New Media and Public Relations offers communication scholars, professionals, and students current insights on how emerging technologies challenge and change the rules of stakeholder engagement in corporate, nonprofit, and activist environments. Topics include updated thinking on mobile applications, crisis response, and ethical implications of online exchanges in addition to groundbreaking explorations into the developing arenas of personas, emojis, listening theory, and historiophoty in public relations practice. All-new content in this popular text once again delivers new thinking in public relations theory and practice for an ever-changing digital landscape.

New Media and Public Relations

is well-suited for advanced undergraduate and graduate courses in public relations principles, management, case studies, and strategy, as well as courses in corporate communication, marketing communication, integrated marketing communication, and digital communication.

Specificaties

Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 336
  • Taal: Engels

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9781433132735
  • Verschijningsdatum: 9/08/2017
  • Uitvoering: Paperback
  • Bestandsformaat: Trade paperback (VS)
  • Afmetingen: 178 mm x 254 mm
  • Gewicht: 6599 g