Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

How to Write a Great Business Plan

William A Sahlman
Paperback | Engels | Harvard Business Review Classics
€ 13,45
+ 26 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In How to Write a Great Business Plan, Harvard Business School professor William A. Sahlman provides a framework that assess the four interdependent factors critical to every entrepreneur and new business venture.
Judging by all the hoopla surrounding business plans, you'd think the only things standing between would-be entrepreneurs and spectacular success are glossy five-color charts, bundles of meticulous-looking spreadsheets, and decades of month-by-month financial projections. Yet nothing could be further from the truth. In fact, often the more elaborately crafted a business plan, the more likely the venture is to flop.

Why? Most plans waste too much ink on numbers and devote too little to information that really matters to investors. The result? Investors discount them.

In How to Write a Great Business Plan, William A. Sahlman shows how to avoid this all-too-common mistake by ensuring that your plan assesses the factors critical to every new venture:
  • The people-the individuals launching and leading the venture and outside parties providing key services or important resources
  • The opportunity--what the business will sell and to whom, and whether the venture can grow and how fast
  • The context--the regulatory environment, interest rates, demographic trends, and other forces shaping the venture's fate
  • Risk and reward--what can go wrong and right, and how the entrepreneurial team will respond
Timely in this age of innovation, How to Write a Great Business Plan helps you give your new venture the best possible chances for success.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
72
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781422121429
Verschijningsdatum:
1/03/2008
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
110 mm x 166 mm
Gewicht:
58 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 26 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.