Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Blue Ocean Leadership

W Chan Kim, Renee a Mauborgne
Hardcover | Engels | Harvard Business Review Classics
€ 26,95
+ 53 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Ten years ago, world-renowned professors W. Chan Kim and Renee Mauborgne broke ground by introducing "blue ocean strategy," a new model for discovering uncontested markets that are ripe for growth. In this bound version of their bestselling Harvard Business Review classic article, they apply their concepts and tools to what is perhaps the greatest challenge of leadership: closing the gulf between the potential and the realized talent and energy of employees. Research indicates that this gulf is vast: According to Gallup, 70% of workers are disengaged from their jobs. If companies could find a way to convert them into engaged employees, the results could be transformative. The trouble is, managers lack a clear understanding of what changes they could make to bring out the best in everyone. In this article, Kim and Mauborgne offer a solution to that problem: a systematic approach to uncovering, at each level of the organization, which leadership acts and activities will inspire employees to give their all, and a process for getting managers throughout the company to start doing them. Blue ocean leadership works because the managers' "customers"--that is, the people managers oversee and report to--are involved in identifying what's effective and what isn't. Moreover, the approach doesn't require leaders to alter who they are, just to undertake a different set of tasks. And that kind of change is much easier to implement and track than changes to values and mind-sets.

The Harvard Business Review Classics series offers you the opportunity to make seminal Harvard Business Review articles a part of your permanent management library. Each highly readable volume contains a groundbreaking idea that continues to shape best practices and inspire countless managers around the world--and will have a direct impact on you today and for years to come.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
70
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781633694897
Verschijningsdatum:
20/06/2017
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
127 mm x 203 mm
Gewicht:
204 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 53 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.