• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Account management 3.0

toegepaste basisconcepten voor klant- en marktgericht account management

Johan Vanhaverbeke
Boek | Nederlands
€ 50,01

Omschrijving

Account management 3.0 is een leer- en studieboek om met meer bedrijfseconomisch inzicht professioneel account management toe te passen. Het handboek gaat verder dan 'verkopen' - het credo 'We verkopen niet, de klant koopt!' wordt op een inspirerende manier uitgewerkt.
Uitgebreid en praktijkgericht gaat het handboek in op het arsenaal aan vaardigheden en instrumenten voor account management, zoals een accountplan maken, een klanten- portfolio evalueren, strategische werkmodellen opstellen en bedrijfseconomische berekeningen maken.
Ook recente inzichten in het vakgebied 'inkoop' zijn in het boek geïntegreerd. Voor de bedrijfspraktijk is het een vernieuwende kijk op professioneel account management. Er wordt duidelijk gemaakt dat solution selling evolueert naar nieuwe klantenbenaderingen, gebaseerd op insight selling. Een uitdagende en boeiende evolutie in het commerciële vakgebied.
Bij het handboek hoort een e-learning module met praktijk- oefeningen en -voorbeelden om de materie op een inter- actieve en geactualiseerde manier in te oefenen.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
243
Taal:
Nederlands
Geïllustreerd:
Ja

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789033496295
Verschijningsdatum:
1/01/2014
Uitvoering:
Boek
Afmetingen:
170 mm x 246 mm
Gewicht:
487 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.